Spis treści – jak go zrobić, jak ma wyglądać, co ma zawierać…

Spis Treści w pracy magisterskiejZaraz po stronie tytułowej umieszczamy spis treści swojej pracy magisterskiej (bądz licencjackiej) . Jeszcze raz będziemy musili napisać go przejrzyście, z wyraźnym podziałem na rodziały i podrozdziały, oraz oczywiście z podaniem numeru strony, na której się rozpoczynają.

Jak zrobić spis treści posługując się Microsoft Office Word 2003 ?

Nie jest to proste zadanie, jedank mam nadzieję iż uda mi się to czysto i klarownie przedstawić.
Biorę pod uwagę iż mamy napisany tekst, mamy napisane Tytułu rodziałów i podrozdziałów, jeśli tak to wypunktujmy kolejne czynności:

  • Otwieramy gotowy tekst i przechodzimy do widoku “Wzorzec widoku konspektu” klikając na mała ikonke, po prawej stronie na dole ekranu.
  • Powinno pokazać nam się pasek “Tworzenie konspektu”.
  • Następnie zaznaczamy po kolei tytuły rodziału, np: Wstęp i w okienku “Tworzenie konspektu” zaznaczamy – Poziom 1. Będzie to rozróżnienie Rozdziału od Podrozdziału.
  • Jeśli oznaczymy w taki sam sposób wszystkie Tutuły rozdziałów, możemy przejść do oznaczeń Podrozdziałów. Robimy podobnie jak z rozdziałami zmieniający tylko poziom z pierwszego na drugi.
  • Identycznie postąpimy z kolejnymi poziomami, jeśli takowe mamy.
  • Jeżeli udało nam się zaznaczyć wszyckie rodziały i podrozdziały, to przechodzimy do początku naszej pracy magisterskiej – bądź licencjackiej – (klikamy myszką przed pierwszym wyrazem) i wybieramy z paska -> Wstaw -> Odwołanie -> Indeksy i spisy
  • Otwiera nam się okienko z dostępnymi opcjami. Możemy w nim ustawić czy będą widoczne numery stron, znaki tabulatora i czy nasz Spis Treści będzie hiperlinkami czy też nie.
  • Jeśli dokonamy wszystkich ustawień to smiało możemy kliknąć OK i naszym oczom powinien ukazać się gotowy Spis Treści.

Mam nadzieję że wszystko się udało :) w razie czego proszę o komentarze :)



404 Not Found

404

Not Found

The resource requested could not be found on this server!

15 Odpowiedzi do “Spis treści – jak go zrobić, jak ma wyglądać, co ma zawierać…”

  • Mateusz mówi:

    Wszystko ladnie i szybko sie robi najwiekszy problem mialem ze znalezieniem “Wzorzec widoku konspektu” u mnie on byl w lewym dolnym rogu nad paskiem Rysuj jest piec takich jakby okienek i tam sie to znajduje :) Pozdrawiam

  • lUKASZ mówi:

    Hej:)

    Fajnie wpasc na taka stronke jak twoja gdzie jest opisane co i jak piszc prace licencjacka… mecze sie troche ze zrobieniem spisu tresci bo nie jest pokazane jak dodac numeracje rozdzialow:(

    pzdr

  • numeracje rozdziałów najlepiej dodać przy nazwie rozdziału…przeniosłem się na office 2007 (jest tani) i tam już nie ma problemu ze zrobieniem spisu treści…wystarczy określić style i 2 razy kliknąć. Proste :)

  • ciekawyswiata mówi:

    A jak wymusic w office 2007 numeracje rozdzialow wg wzoru 1. 1.1. 2. 2.1 2.2. itd

  • trzeba oznaczyć rozdział 1.0 to będzie nagłówek 1
    1.1 – nagłówek 2
    1.1.1- nagłówek 3 :)

  • natalia mówi:

    jedyna strona która mi to wytłumaczył tak że bez problemu zrobiłam spis!

  • Agniecha mówi:

    Świetnie wytłumaczone! W końcu ktoś mi pomógł..
    Pomoc w word nie jest pomocna w tworzeniu spisu treści.
    Dzięki za wskazówki!!

  • Marta mówi:

    ładnie zrobił, tylko numery tron sie pochrzaniły, why? co zle znowu zrobiłam?

  • matrix mówi:

    a jak zaktualizowac pole? a tak na początku to jak juz mam text pracy przed soba, dziele go enterami na rozdzialy pozniej kazdy tutul rozdzialu zaznaczam – robie NAGLOWEK 1, w podrozdziale – NAGLOWEK2…
    POROBIE JUZ TE INDEKSY I SPISY, WSZYSKO LADNIE MI SIE PONUMERUJE, A JAK AKTUALIZUJE POLE(spis tresci) TO WSZYSTKO ZNIKA DLACZEGO??? blagam o pomoic bo juz mi sil brakuje rozwale tego komputera zaraz……………..

  • hmm może masz coś namieszane w stylach – ciężko mi jest tak na szybko stwierdzić…odezwę się na maila

  • Ela mówi:

    A mogłby mi ktos pomóc zrobic w exelu tabelki do liczenia ankiet? Razem, procenty, itd.

  • ELKA mówi:

    BUZIAKI ZA POMOC :************************

  • Łukaszy mówi:

    Cześć, dzięki bardzo, przydało mi się, bo nowy word 2007 jest trochę “inny” ;)

  • Moniqu mówi:

    a jak zapisać wszystko? bo mi cos nie wychodzi… :/

  • ania mówi:

    dzieki ci wielkie jestes jedyna osoba ktora umiala mi to wytlumaczyc!! a meeczylam sie z tym od dawna!!

Napisz komentarz

Proszę pozostawić te dwa pola tak jak są:

Ochronę zapewnia Invisible Defender. Pokazałem 403 dla 65 949 złych chłopców.